bayan arkadaşlık

İlan Açıklaması:
bayan arkadaşlık

slm ismim burcu bayan arkadaş arayan erkekler nasıl bir bayan arıyorsunuz pek bahsetmemişsiniz ben 23 yaşındayım evlilik şuanda düşünmüyorum okulum bitmeden işimi elime almadan düşünemem ama güzel bir arkadaşlık düşünebilirim erkek arkadaş arıyorum sizi kıpır kıpır yapabilecek bir kızım sizde kendinizi genç hissediyorsanız yaşınız beni için önemsiz yeterki ruhunuz genç olsun

bayan arkadaşlık ayrıca ilanımı facede beğenen ve paylaşan kişilerle iletişime geçecem

Etiketler:

İlan sahibine göz kırpmak için facebookta beğenin ve paylaşın.

Gönderilen Mesajlar

  1. Mustafa dedi ki:

    Günaydın bütün dul bekar boşanmış olan bayan hanimlari aklı başında saygida sevgide değer veren Kendi özüne sözüne sadık olan özü sözü bir olan dediği kişinin ardında duran sevdiği ne değer veren hanimlari bekliyom nom ara çağrı at ben seni ararım telefon numarası nom 0/5/4/43689977

  2. Ali Demir dedi ki:

    Bayan arkadaş arıyorum. Bana Mail Adresimden ulaşa bilirsiniz: gala45@mail.de

  3. halil dedi ki:

    0/5/3/66625550
    ararsan sevimirim

  4. emrah dedi ki:

    birliktelik yaşamak isteyen her yaştan ciddi bayanlar arayabilir
    ,0/5/3/13650820

  5. emrah dedi ki:

    antalya emrah güven içinde görüşmek birliktelik yaşamak isteyen her yaştan ciddi bayanlar arayabilir ,0/5/3/13650820

  6. Cem aras dedi ki:

    WhatsApdan yazin bi sohbet edelim 0/5/4/5 530 74 96

  7. mert dedi ki:

    izmirden yasim 33 izmirde yaşıyorum duruş bayanları bekliom 0/5/4/5 474 76 28 arayin konuşarak daha iyi olur

  8. Ali göker dedi ki:

    Merhaba burcu hanım ben malatyadan ali yş38 dulum 1cocugum var anne de kaliyor sizinle tanışmak isterim isterseniz 5325817498

  9. murAt dedi ki:

    Merhaba ben murtaza yaş 47 arkadaş olmak istiyorum 0/5/3/8090/5/0/73

  10. murtaza dedi ki:

    Ben murat 47 beni kibir kibir yap 0/5/3/8 090 50 73

  11. Mazlum dedi ki:

    Slm ciktandir malatya ya gelmiyorum bu hafta malatyada olucam evllik düşünmüyorum ona göre baştan söylemek istedim tanisirsak bende seni güzel izmire davet ederim 0/5/3/4/8927245 bir hafta kalicam tekrar izmire donucem umarum mesajimi alirsin by

  12. Mustafa YÖNDEM dedi ki:

    Mrb sizinle tanışmak istiyorum

  13. Orçun dedi ki:

    Merhaba ben antalya merkezden orçun sizinle tanışmak istiyorum bekarım tanışabilirmiyiz

  14. ahmet dedi ki:

    mrb whatsap numaram bekliyorum mesajını

  15. Cemal dedi ki:

    selam Antalyada yaşauan olgun bir beyim kabul edersen tanışabiliriz alpin_alpino@hotmail.com

  16. drraşikarr dedi ki:

    sslm ist anadolu yakasında mali müşavirim iyi tatlı çıtı pıtı sevimli öznel senin gbi seven benim gbi iyi dost oalcak sevecek biriyim adım deniz tel.0/5/3/4/,260,06,58 görüşelim

  17. YAvuz salgar dedi ki:

    ben yavuz yaşım 30 şenşakrak yerinde güLen duygusAL ve aşırı derecede merhametLİ bi insanım hem gözLerim doLar beni heryaştan bayan arayabiLir iyi bir dinLeyiciyimdir ama neyseniz o OLUN sade olun yaLqanLa bi yere varamazsınız
    Numaram:0/5/4/59216521

  18. Ekrem beydüz dedi ki:

    Slm güzelim seninle tanışıp arkadaş olmak istiyorum sende istersen mesaj atman yeterli antalya kepez görüşürüz

  19. Sabahattin dedi ki:

    Slm 43 yas uzun ve esmerim541.506.8578 , ,tanışmak istiyorum fırsat verirsrn

  20. Selam ben Tarık tanışmak istiyorum dürüst güvenilir biriyle dedi ki:

    Ben Tarık ciddi güvenilir birisiyle tanışmak istiyorum

  21. Sinan er dedi ki:

    Slm hanfendi tanimak istedim buda numaram 0/5/3/64222319

  22. Ersin dedi ki:

    Merhaba Antalyada yaşıyorum 31 yaşındayım tanışmak isterim telefon buraya yazamam herkes rahatsız ettiği için mail adresimi bıraktım mutlaka yazın bana mail den numaramını yazarım

  23. Ahmet dedi ki:

    Merhaba ben Ahmet Adanalı yım Bursa’da yaşıyorum 26 yaşındayım ciddiyim 0/5/5/22353801

  24. Wollkan Ayhan dedi ki:

    Slm. Tanışalım görüşelim. İst. 0/5/3/2 425 10 80

  25. HARUN dedi ki:

    BAYAN ARKADAS ARIYORUM EVLİ DUL FARK ETMEZ ARAYIN TANISALIM 0/5/4/33027456

  26. bilgehan dedi ki:

    sizinle tanışmayıçok isterim

  27. Ali Kaya dedi ki:

    bayan arkadaşlar yaşım 28 ciddi bir ilişki bir öbür boyu birliktelik istiyorum 0/5/4/46212459

  28. Göktuğ dedi ki:

    Sizinle tanışmak istiyorum

  29. mehmet sena kılıç dedi ki:

    selam tanışmak isterim neşe dolu hayatı olan bayanlarla

  30. Ersin dedi ki:

    Merhaba sizinle tanışmak istiyorum

  31. Can dedi ki:

    Slm
    Eger bana ulasirsaniz tanisabiliriz email adresimden. cermiklicancandan@gmail.com

  32. adem dedi ki:

    Beni ararmısın canım bende ciddiye 05304199347 ara

Mesajınız